what's here is hereit is all to my heart contentnot to brag not to lowmay it be true or may it not

Long time no see

Salam Semua,

Mcm biasa gugel

Kabare? Hopefully everyone is at their best. Lama ek aku tak tulis tulis kat sini... Bajet busy.. (^_^)v  Hmmm... Diam sejenak........ Eh, macam tak tau nak cakap apa. 

Aku da jarang jarang bukak blog, bila terbukak gembira lah tengok kawan kawan yang lain masih menulis. Ada la hiburan untuk aku, ye tak? Teruskan oke kawan kawan!

Emmmm... Lagi.... Aku da kerja tetap sekarang, Alhamdulillah. Tapi dalam hati masih mencari dan merangka hidup. Aku nak 'life' yang dalam erti kata sebenar. Macam mane ye tu? Aku masih di peringkat mendefinisikan cara hidup impian aku. 

Kerja.. Kadang rasa macam terkena tamparan hidup bila da bekerja. Life is not as easy as I thought. Kerja made me think, is this how i'm gonna lead my life till I die? Am I going to do this thing for the rest of my life?  'DEFINITELY NOT!'. 



Kadang (sebenarnya selalu) aku complaint jugak. Tak suka la kerja ni. Nak kerja lain. Orang lain dah duk pelik, kalau tak suka kenapa masa belajar dulu amik course ni? Kalau korang, apa korang akan jawab? Aku pun tak tau nak jawab apa. Sebab, nampak sangat dulu aku tak serius dalam hidup. Acuh tak acuh. Ignorant. Maybe Allah temukan aku dengan kerja sebegini untuk sedarkan aku yang life is more than what I've been leading all this while. Untuk sedarkan aku, dulu, I was not as dull as I am now. Teehee~

Sementara ada kesempatan ni (umur masih 20-an walaupun jiwa always 17), aku tak nak sia sia kan hidup. Jadi aku nak ajak kawan kawan semua sentiasa review your life. Apa yang kita nak sebenarnya & adakah keadaan kita sekarang boleh membawa kita kepada tujuan hidup kita?  

Fikir fikir kan dan selamat beramal! 

buat pengubat rindu korang. ehe








notabuku : Rasanya header blog dah boleh tukar dah.. Tapi tengok la tahun depan ke kan..

No comments: