what's here is hereit is all to my heart contentnot to brag not to lowmay it be true or may it not

bius bius

aku mau bius biar hati ini tenang
aku mau bius biar sakit ini hilang
aku mau bius biar segala-galanya jadi senang.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

     aku tatau kenapa keadaan sekarang sangat sangat suxx oke. salah masing masing?buat kepala sendiri? taboleh nak fikir keadaan orang lain? kalau tak puas hati, cakap depan depan la. kenapa nak simpan jadi gunung merapi berapi?

     kalau da satu team, kenapa nak rasa korang lagi hebat dari orang lain? hello? team ni ada sebab semua orang. hilang sorang da tak panggil satu team. jadi nothing. habuk. fuh. kena tiup angin, then gudbai.. macamane senang korang buat tahi kat orang lain, macamtu jugak la senang orang buat tahi kat korang. simple as that. maybe this will get you somewhere. kalau tak kena tak rase kan?

     tape, let us see what you're gonna act facing the same situation. hopfuli it'll be worse situation. korang kan kuat. 

emosi banyak banyak, wat pening diri sirik kan? selamat pekse sume. da la babai.









notabuku: always wondering, why am i not as established as my friends...

7 comments:

Zara Ninomiya said...

meh sini aku bagi bius...
nk intravenous ke inhalation?
ke nk guna verbal method je?
kui3x...

15hb nnt de majlis persaraan cikgu nurizah kat skolah...nk gi x?

shiny2 star.. said...

awk..saba yer..:)
biasalah hidup stu team..ramai2..
saba yer.:)

azack said...

za..
tgh pns ye?
bia aku tiup ksi sjuk..
fuh3!
hee..
sbr ye ci azza..

~eda~ said...

huhu..same as me...rindu kn kenangan dlu2...

~anchor~ said...

zara> speak english not medic.
tp bab verbal tu ak tau. lau ko bg stefan ke edward ke ak layan. ahax!

15hb nov ke? bole.diundang x ni?

farah> kadang xramai pon serabot gak. hee. maceh! :)

az> ok da kewl ckit..tenkiu.haha. jom pi skewl ng zara..

ida> ye, rindu semua itu dan banyak lagi.. ;)

Zara Ninomiya said...

heheh...
bkn majlis tertutup pun nk kene de undangan..kite menyelit jelah...

lgpun adik aku kate cam ramai r cikgu yg best2 nk pindah taun dpn...
jom jmpe diorg slg de pluang!

~anchor~ said...

orait2 wt muka tebal serbu je...
adek ko jd spy eh...
haha
details kontek aku ye!